Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

καταγγέλω τους εφοριακούς

καταγγέλω το υπουργειο οικονομικων, τη γενικη γραμματεια  δημοσιων εσοδων(ΓΓΔΕ), 

το γραμματεα θεοχάρη θεοχάρη γιατι το 2012 μου βεβαιωσαν και με χρεωσαν φορο εισοδηματος 122 ευρω ενω το εισοδημα μου ηταν μηδεν(μηδενικο) και ημουν ανεργος.

τη γενικη γραμματεα κατερίνα σαββαΐδου γιατι το 2014 μου βεβαιωσαν και με χρεωσαν φορο ενφια 103 ευρω για ακινητα που ειναι κλειστα,αδεια και δεν μου αποφερουν εισοδημα και εχω εγκαταλειψει πολλα χρονια πριν λογω μακρινης αποστασης και οικονομικης αδυναμιας και ουτε τα αγορασα ουτε τα εχτισα τα κληρονομησα και οταν τα κληρονομησα ειχαν μηδεν φορο κληρονομιας, και ενω το εισοδημα μου ηταν μηδεν(μηδενικο) και ημουν ανεργος. 

το γενικο γραμματεα δημοσιων εσοδων πιτσιλη γιωργο γιατι το 2015 μου βεβαιωσαν και με χρεωσαν φορο ενφια 103 ευρω
για τα ιδια ακινητα οπως το 2014 και ενω το εισοδημα μου ηταν μηδεν(μηδενικο) και ημουν ανεργος. 

την ανεξαρτητη αρχη δημοσιων εσοδων(ΑΑΔΕ) γιατι το 2016 μου βεβαιωσαν και με χρεωσαν φορο ενφια 81 ευρω για τα ιδια ακινητα οπως το 2014 και ενω το εισοδημα μου ηταν μηδεν(μηδενικο) και ημουν ανεργος.
το 2017 γιατι μου βεβαιωσαν και με χρεωσαν φορο ενφια 81 ευρω για τα ιδια ακινητα οπως το 2014 και ενω το εισοδημα μου ειναι μηδεν(μηδενικο) και ειμαι ανεργος.

τις περισσοτερες χρονιες που ειμαι ανεργος και με καρτα ανεργιας απο τον οαεδ.

για ολα αυτα ειμαι βεβαια χρεωμενος γιατι αφου δεν εχω ειδοδημα δεν τα εχω εξοφλησει αλλα και αν ειχα εισοδημα παλι δεν θα σας πληρωνα τα χρηματα μου γιατι δεν θεωρω οτι ειμαι υποχρεωμενος να σας δινω τα χρηματα μου ουτε να σας πληρωνω για την μικρη μου "ιδιοκτησια".
και ξερω οτι δεν ειμαι ο μοναδικος και ειναι και αλλοι στην ιδια κατασταση με εμενα, ομως σας καταγγέλω τσογλανια εφοριακοι....

ΚΑΜΙΆ ΑΝΟΧΉ ΣΤΑ ΤΣΟΓΛΆΝΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΎΣ.

(Αλεξανδρής-Λιβερετος)